(ή αλλιώς: Mικρό μου πόνυ, ο κόσμος τελειώνει)

Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2008

ΜΙΑ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΡΑ ΕΝΟΣ ΕΜΟ......

5:00πμ :Ξύπνησα...Είδα εφιάλτη! Ειχα χασει,λεει,το μολυβι που βαφω τα ματια μου.Ταραχτηκα...

05:15πμ :Ξανακοιμηθηκα...
07:30πμ :Ξυπνησα.Εφαγα μια ωρα μπροστα στον καθρευτη να βαφω τα ματια και τα νυχια μου,και να φτιαχνω την μωβ φρατζα μου.
(Σημειωση:Τι κουκλος που μαι...αλλα κανεις δεν με θελει.Ολοι με μισουν)
09:00πμ :Τελικα εχασα την πρωτη ωρα...
09:45πμ :2ο διαλειμμα.Ζητησα απο τη Σονια(την κοπελα με τις μωβ αφελειες) να φασωθουμε στις τουαλετες.Μου πε οχι,ειχε περιοδο.
Αλλα λεει ψεματα.Το ξερω...Ολοι με μισουν εμενα.
10:37πμ :3ο διαλειμμα.Ζητησα απο τον Νικο να φασωθουμε.Δεχτηκε.
(Κριμα ειχα ξεχασι την βαζελινη σπιτι)Να και καποιος που με αγαπαει.
14:05μμ : Σχολασα.Γυρισα με το skate...Oλο επεφτα και τα παιδια με τα φαρδια στην πλατεια με κοροιδευαν παλι.Γ@μημενοι χιπχοπαδες.
14:15μμ :Εφτασα στο σπιτι αναστατωμενος και παραλιγο να πεσω στην πισινα.
14:25μμ : Ακομα ημουν θλιμμενος...Εκοψα το χερι μου με ξυραφακι και εριξα απο πανω αλατι.Ηδονιστηκα.

16.30μμ :Πέθανε ο κυρ-Ιπποκράτης στα 98 του. Πήγα με την παρέα στη κηδεία.
Ήταν υπέροχα. Κλάψαμε με την ψυχή μας. Δυστυχήσαμε στο full.

19:00μμ :Πηγα με την παρεα Starbucks
21:00μμ :Πηγα με την παρεα mc donalds
21:30μμ :Φασωθηκα με τον Ηλια
21:40μμ :Φασωθηκα με την Δημητρα
22:10μμ :Πειραζαμε και τρομαζαμε γριουλες στο παρκο.Ειμαστε και πολυ μαγκες.



Καληνύχτα. ελπίζω να δω κανενα εφιάλτη...

4 σχόλια:

kanataki είπε...

καλά που δεν ζει η θειά μου η Κατίνα και δεν θα χει να λέει

" φωτιά θα πέσει να μας κάψει"

υγ ειδικά με το "φασώθηκα α"
και "φασώθηκα Βου" πολύ θα συγκινούνταν!

υγ2 και πισίνα το μούλικο????

mpoumpoula είπε...

...ωραία περνάνε οι μέρες!!!!!!
μήπως να γίνω ΕΜΟ????
Προλαβαίνω??????

kanataki είπε...

μπουμπούλα
δεν συμμαζεύεσαι λέω γω?

υγ τα εμο ξεκινουν πριν τα 64.....

mpoumpoula είπε...

πριν το 1964 εννοείς??????
γιατι αν είναι ετσι προλαβαίνω άνετα!!!!!
χαχαχαχαχαχ